moccas.blogg.se

Här skriver jag om mitt liv som 40-plussare :) Mina intressen. Mina vardagsbestyr, vardagslyx och härliga helger. Mina resor när och fjärran. Lite träning och mat. Foton från allt möjligt. Och lite ideer och tankar.

Dagens boktips 2

Kategori: Boktips

 
Då var även "Min mormor hälsar och säger förlåt" av Fredrik Backman, lyssnad på. Lika underbar denna bok.
Rekommenderar den varmt. Mycket fantasi och saga blandat med vardag och excentriska människor.
Klokbok och tänkvärt...var en del snyftande, även skrattande, även till denna, satt dock på jobbet i slutet av boken, så jag släppte väl inte lös lika mycket som mär jag gick i skogen ;)
Läääääs!!!
Nästa bok blir: "Analfabeten som kunde räkna" av Jonas Jonasson (han som skrivit "Hundraåringen som klev in genom ett fönster och försvann") Också en bra bok :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: